середу, 20 червня 2012 р.

Рефлексія


Модуль 10-11. 
Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль в навчанні учнів за методом проектів. Спонукати та спрямовувати їх на самостійний пошук способів вирішення проблемних питань, вміти не заважати учням в процесі їх діяльності, вчасно підбадьорити та вміло сформулювати пораду. Даний модуль був корисний тим, що ми визначили способи демонстрації проектів, визначили їх плюси та мінуси. Особливо корисним було визначення, яким чином можна економити час, якщо в проекті працює велика кількість учнів.
Модуль 9.  
 У цьому модулі я проаналізувала:
 як допомогти учням стати самоспрямованими в навчанні; шляхи здійснення диференціації навчання учнів; форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні.
Модуль 8 
Дізнаємося про те, як можна використовувати засоби оцінювання для діагностики рівня розвитку в учнів навичок 21 століття, навичок мислення вищих рівнів та для оцінювання засвоєних учнями знань упродовж проекту. 
Модуль 7 
Ділилися ідеями про те, як можна використати Інтернет у навчанні учнів; cтворили та оцінили приклад учнівської презентації, учнівської публікації.
Модуль 6
Обговорили проблеми безпеки роботи учнів в Інтернеті; запланували, як вони будуть використовувати Інтернет для співпраці та спілкування при виконанні завдань проектів; переглянули План вивчення теми та внесли до нього зміни.
Модуль 5
Обговорили в парах власні презентації щодо представлення ідей проектів та оцінювання навчальних потреб учнів; обговорили у групі, як зробити проекти відповідним вимогам державних освітніх стандартів та навчальних програм.
Модуль 3,4
 У цьому модулі я розпочала  процес планування обраної теми з того, що визначила, які саме державні стандарти відповідають цій темі. Виходячи з цих вимог, я встановила навчальні цілі та важливі питання обраної теми.
Модуль 1,2
 Я з'ясувала для себе цілі та завдання тренінгового курсу Інтел "Навчання для майбутнього", ознайомилася з основними ресурсами тренінгу:посібником, сайтом освітніх програм, сайтом допоміжних матеріалів, Електронним довідником. Я із колегами обговорила  шляхи розвитку в учнів навичок мислення вищих рівнів та навичок 21 століття. Систематизувала свої знання про метод навчальних проектів та інші інноваційні педагогічні технології.

Немає коментарів:

Дописати коментар